Ohjelmoija (VBS)

VBS Ohjelmoija mallintaa simulaattoriin tarvittavia objekteja

Tehtävässä tuetaan henkilökuntaa ja koulutettavia varusmiehiä VBS:n ja Steel Beastin käytössä. Mallintaja tekee niihin sisältöä eli mallintaa pelisimulaattoriin tarvittavia sotilaita, aseita, ajoneuvoja, karttoja, rakennuksia ja muita objekteja. Ohjelmoija koodaa mallien toiminnallisuudet VBS:ään. Tehtävistä saa työtodistuksen suomeksi ja englanniksi esim. pelialalle.

Vaatimukset

Tehtävään vaaditaan mallinnus- ja / tai ohjelmointikokemusta. Tehtävän kannalta on oleellista kyky oppia nopeasti uutta. Tehtävässä työskennellään itsenäisesti osana tiimiä. Ahkeruutta ja oma-aloitteisuutta palkitaan. Eduksi mallintajalle katsotaan Blenderin tai 3dsMax:n osaaminen. Ohjelmoijan tulee osata c++ -tyyppistä ohjelmointikieltä. Kokemus pelisisältöjen tuottamisesta katsotaan eduksi. Englannin kielen osaaminen on välttämätöntä. Tehtävään valitut koulutetaan Panssariprikaatissa järjestettävällä kahden viikon kurssilla heti alokaskauden jälkeen.

Lisätietoja

Työnäytteet tai muut liitetiedostot: pspr.vky@gmail.com

Lasse Lahdenmaa, 0299 442 760 lasse.lahdenmaa@mil.fi

Pekka Tirronen, 0299 442 766 pekka.tirronen@mil.fi


Saapumiserä Tammikuu, Heinäkuu
Palveluksen kesto 255 päivää
Joukko-osasto Jääkäriprikaati, Kaartin jääkärirykmentti, Kainuun prikaati, Karjalan prikaati, Panssariprikaati, Porin prikaati, Uudenmaan prikaati, Rannikkoprikaati, Lapin lennosto, Satakunnan lennosto, Karjalan lennosto, Maasotakoulu
Paikkakunnat Dragsvik, Raasepori, Huovinrinne, Säkylä, Kajaani, Kouvola, Vekaranjärvi, Niinisalo, Kankaanpää, Pansio, Turku, Parolannummi, Hattula, Pirkkala, Tampere, Riihimäki, Santahamina, Helsinki, Tikkakoski, Jyväskylä, Upinniemi, Kirkkonummi, Hamina